fredag 31 augusti 2012

En bok på önskelistan och två påsar att tävla om





Broderier är kanske inte riktigt min grej, eller jag har ju faktiskt aldrig provat så varför inte ge det en chans.
Jag drömmer om att någon gång göra en kudde i stil med dessa fantastiska från fingerfärda


Nåväl, det är inget man gör på en kafferast och det kan ju vara bra att träna lite innan man ger sig på ett sånt praktverk så något övningsobjekt kanske man kan hitta i Karin Holmbergs nya bok, tänker jag. Massor med ögongodis finns där nog om man inte orkar påbörja något eget projekt. Nu kan man vinna boken och en projektpåse att brodera, det hoppas jag på.

Tyg och otyg lottar också ut en jättefin påse lämplig för ett pysselprojekt. Hon gick genvägen genom ett loppisbroderi men väskan är väldigt fin ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar