tisdag 29 juni 2010

Jag gjorde det! Eller kanske inte .......?

Jag har ju länge velat ha ett brett armband som det här eller det här helt underbart eldiga.

Men det där med små pyttepärlor, evighetsjobb, nål och sladdrig tråd tar emot och jag behöver nog en del träning innan jag kan göra något så fint. Så jag hittar alltid något enklare, snabbare och roligare att göra först :-)
Men nu hade jag en stund en kväll och inget projekt påbörjat så då beslöt jag mig för att ge mig i kast med peyotestygnet.

Det var bökigt och jag fick göra om några gånger innan jag fick till något som kan kallas prov men jag gjorde det! Eller??? Mitt syprov blev ju diagonalt, ska det verkligen vara så? Men hur gör man för att få en rak kant? Helt jämn blir väl inte kanten men nog skall det vär ändå vara rakt, eller?


Det här är en dålig bild av resultatet. Ser det rätt ut, eller har jag gjort helt fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar