söndag 27 februari 2011

Julgåvor - lite sent kanske

Bättre sent än aldrig visar jag årets julklappar och det jag skickade i julpysselbyte.

Det här armbandet det som jag precis hade slutfört den där dagen före jul då jag och storasyster pärlade tillsammans. Jag gjorde också ett ännu ofullbordat armband med de röda tvåhålspärlorna jag vann i höstas.
Detta armband fick min svärmor i julklapp. Det är skapat av min favoritsten Aventurin och turkosa facetterade glaspärlor. Eftersom det var jul så fick det bli en liten ängel vid låset.

Vid sjalbarns julpysselbyte skickade jag detta set med armband och två lösa berlocker som kan bäras i kedja runt halsen eller var man vill. En liten pärlklase och en ängel. Även dessa smycken är av aventuriner, tjeckiska facetterade glaspärlor och silverpläterade metalldelar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar