lördag 21 april 2012


Sitter med mitt härliga vårpaket som jag fick i April RAK en på nätverket Inspira.
RAK står för den som Random Act of Kindness och är helt enkelt byten som cirkulerar. På bilden ses paketet jag fick från TopazCat nu i April Jag tycker verkligen att det var ett inspirerande paket. Älskar den fina gröna färgen i de stora pärlorna och har längtat efter fina akrylblommor. 

Jag har dessutom en fin liten bild som min dotter har ritat som jag länge har tänkt att jag skall ha som färginspiration till något smycke jag gör.

Men ändå är det så svårt! Det blir bara en massa färg utan sammanhang. Jag får inte till det, jag vet inte vad jag skall göra och de idéer jag hade blir inte bra.

Som så ofta när jag behöver inspiration beger jag mig till etsy och där hittar man ju ett och annat fantastiskt smycke. Vem vill inte göra smycken som Cheryl Perrott eller Judit Ebert?
halsband av Cheryl Parrott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar